^Powrót na górę strony

Brak wydarzeń
niedziela, 17 kwiecień 2016 10:00

Wycieczka na Nikisz

Jest niedziela 17 kwietnia 2016 roku....

Dzisiaj pierwszy w tym roku wyjazd rowerowy ekipy Etisoftu, w planie zwiedzanie Górnego Śląska, odwiedzimy kilka osiedli robotniczych, główny cel to Nikiszowiec.

sobota, 28 czerwiec 2014 00:00

Bike Orient 2014 - Jura Wieluńska

BikeOrient to jedne z najlepiej zorganizowanych zawodów na orientację w naszym kraju. Druga tegoroczna edycja zaliczana do Pucharu Polski, będzie rozgrywana na Jurze Wieluńskiej, organizator jak zwykle postarał się o wybór pięknej okolicy i trudnego terenu ze sporą ilością piasku. Trasa Giga na której zamierzamy jechać ma długość ok 100km z limitem czasowym 8 godzin. Baza rajdu znajduje się w Krzeczowie niedaleko Wielunia.

sobota, 07 czerwiec 2014 00:00

Ciupaga Orient 2014

Zapowiada się ciężki maraton górski, baza zlokalizowana jest w Jordanowie na granicy Beskidu Żywieckiego i Makowskiego. Jak zapowiadają organizatorzy do pokonania będzie 165km w poziomie i 4500m w pionie w czasie 13 godzin. Całość została podzielona na 2 pętle, pierwsza o długości ok 110km i druga 46km. Prognozy wskazują na bezchmurne niebo i temperaturę oscylującą w okolicach 30 stopni. W pierwszej chwili jesteśmy z tego zadowoleni, bo to spora odmiana po ciągnących się deszczach, pluchach, śnieżycach… Po chwili jednak nachodzi nas refleksja… 30 stopni, góry… 160km… - idealny przepis na odwodnienie…

sobota, 03 maj 2014 00:00

Rudawska Wyrypa 2014

Jedziemy na Rudawską Wyrypę, chyba najbardziej wymagający maraton, przynajmniej takie mam zeszłoroczne wspomnienia. Jak zapowiadają organizatorzy do przejechania będziemy mieli około 200km przy prawie 7000m przewyższeń, w czasie 24 godziny. Na dokładkę wszystkie prognozy wskazują na załamanie pogody.

sobota, 12 kwiecień 2014 00:00

IV Miejski Rajd Przygodowy - Katowice 2014

Dość nietypowy wypad tym razem, jednak ze względu na to że nasze koleżanki z pracy – Olga i Dorota zapisały się na czwartą edycję rajdu miejskiego postanowiliśmy im potowarzyszyć jako wsparcie na trasie. Baza rajdu mieści się w budynku Instytutu Fizyki Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Dziewczyny do pokonania będą miały ok 20km pieszo, 50km rowerami a na punktach zadania czasami sprawnościowe, czasami umysłowe. Poranek jest chłodny, ale dzień zapowiada się ciepły i słoneczny. Kilkanaście minut przed Starrem dziewczyny idą na odprawę do auli. Około 9:30 już przed budynkiem następuje rozdanie kart z opisami punktów, map dla części pieszej. Chwila zastanowienia i pora ruszyć.

sobota, 05 kwiecień 2014 00:00

Bike Orient 2014 - Dolina Warty

Doczekaliśmy się pierwszego w tym roku z rajdu cyklu BikeOrient. Jedziemy do Szczepocic Rządowych w pobliżu Radomska, miejsce znamy z zeszłorocznej edycji.
Mniej więcej godzinę przed startem meldujemy się w bazie rajdu…, jest już sporo zawodników dwu- i czworonożnych. Rejestrujemy się i idziemy przygotować rowery. Mam nadzieję, że dzisiaj już się nic nie zdarzy, wystarczy, że wczoraj skrzywiłem hak i nie mam części przełożeń.
W między czasie witamy się z kilkunastoma osobami… przynajmniej z tymi które udało się gdzieś zarejestrować kątem oka :) Na start stawiło się prawie 200 zawodników i zawodniczek.
Do pokonania będziemy mieli ok 100km w czasie 8 godzin i 15 minut.

sobota, 22 luty 2014 00:00

Złoto dla zuchwałych 2014

Pierwsze w tym roku zawody na orientację, na miejsce do Lubostronia docieramy przed… organizatorami. Mamy chwilę czasu aby zastanowić się, przygotować do jutrzejszego maratonu. W końcu czeka na nas ok 100km na rowerze w terenie o którym nie mamy bladego pojęcia. Kilkadziesiąt minut później docierają organizatorzy, krótkie powitanie i rozkładamy się na sali gimnastycznej, trzeba zrobić przegląd rowerów i sprzętu który wzięliśmy, bądź o którym zapomnieliśmy.

Powoli zaczynają dojeżdżać kolejni zawodnicy, sporo znajomych. Zastanawiamy się tylko co my tutaj robimy, 600km od domu i na dokładkę przeziębieni.

Ku zaskoczeniu ogółu organizatorzy zadbali o to abyśmy się nie nudzili, do dyspozycji mamy kilka stołów bilardowych, na dokładkę proponują ciepłą strawę. Muszę przyznać, że jest to dość nietypowe jak na tego typu zawody. W zasadzie spotykamy się z tym po raz pierwszy. Na rozmowach i grze mija dobre kilka godzin. W końcu gdzieś około północy idziemy spać.

sobota, 23 listopad 2013 00:00

Funex Orient

Po raz kolejny w tym roku jedziemy do Krakowa. Baza imprezy w WKS Wawel, znamy to miejsce z Transjury. Przyjeżdżamy rano, po bardzo krótkiej nocy. Nie chce nam się rozpakowywać, przebierzemy się w aucie. Jako, że mamy jeszcze trochę czasu do startu, to uskuteczniamy krótką drzemkę :-).

Na trasie do odnalezienia będziemy mieli kilkanaście PK na optymalnej trasie 200km, przynajmniej tak twierdzą organizatorzy. Jest jeszcze mały szczegół, mniej więcej w połowie jest odcinek specjalny po którym nie wiemy czego się spodziewać, ile będzie na nim PK i na jakim obszarze. Cóż, dowiemy się tego już na miejscu.

sobota, 19 październik 2013 00:00

Harpagan 46

Kwidzyn jest strasznie daleko, szczególnie w piątkowe popołudnie i wieczór. Kiedy w końcu docieramy zaskakuje nas… luz na sali gimnastycznej gdzie będziemy nocowali. Piesi co prawda już w terenie, ale mimo wszystko, przy ponad 1000 startujących powinno być jak zwykle do bólu ciasno. Potem okazuje się, że była jeszcze jedna sala.

Wieczór upływa w miłej atmosferze pogaduszek ze znajomymi. Trzeba się jednak  przygotować bo do przejechania będzie około 200km w czasie 12 godzin.

sobota, 28 wrzesień 2013 00:00

Galicja Orient 2013

Galicja Orient, czyli... dawna Odyseja... A przynajmniej ten sam termin, ta sama formuła... Wyjeżdżamy z Darkiem w piątkowe popołudnie z Katowic i... szybko orientujemy się, że błędem był wybór autostrady. Kilkadziesiąt minut na bramkach + ograniczenia prędkości na autostradzie sprawiają, że do Bochni docieramy później niż planowaliśmy, a jednocześnie wcześniej niż większość pozostałych uczestników. Efektem tego są numery startowe jak nam zostają przydzielone: 2 i 3 :-).

Impreza dość nietypowa bo... dwudniowa, to coś co wyróżnia ten maraton spośród kilkudziesięciu zaliczonych w tym roku. Optymalne trasy to 100km w pierwszym dniu i 60km w drugim. Niby niewiele, jednak to pogórze i fragment Beskidu Wyspowego po którym miałem okazję już wcześniej jeździć i wiem jak niepozorne wzniesienia po 70-80m potrafią się szybko kumulować i wysysać siły.

W tym terenie nie da się jechać szczytami, tutaj każda górka to osobna "wyspa"..., zawsze jest podjazd i zawsze zjazd.

startpoprz.12nast.koniec
Strona 1 z 2
Copyright © 2013. ETISOFT BIKE TEAM  Rights Reserved.